پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228812
شوق شهادت در چشمان شهيد جيلان موج مي‌زند/داغ برادر سخت است اما راه شهيد سعادتمندي برادرانش را درپي دارد
تاریخ انتشار : 1396/09/04 10:38:56
نمایش : 1450
برادر شهيد حججي گفت: تصوير شهيد جيلان با انسان حرف مي‌زند به طوري که با نگاه به چهره اين شهيد بزرگوار شوق او به شهادت را نشان مي‌دهد و خدا را شکر که اين شهيد به مراد دلش رسيد.
حسين حججي برادر شهيد محسن حججي در گفت‌وگو با جهانبين نيوز؛ اظهار کرد: وقتي خبر شهادت يکي از فرزندان اين خاک مي‌رسد ياد برادر شهيدم مي‌افتم و ديشب که عکس شهيد جيلان را ديدم ياد روزي افتادم که خبر شهادت محسن را به ما دادند، مثل اين بود که برادر خودم شهيد شده است.

وي افزود: تصوير شهيد جيلان با انسان حرف مي‌زند به طوري که با نگاه به چهره اين شهيد بزرگوار شوق او به شهادت را نشان مي‌دهد و خدا را شکر که اين شهيد به مراد دلش رسيد اما از خداي متعال مي‌خواهم که به خانواده شهيد عنايت کند تا بتوانند با اين مصيبت کنار بيايند.

وي با اشاره به اينکه به جوان‌ها توصيه مي‌کنم قدر قطره قطره خون‌هايي که براي عزت و سرافرازي کشور و اسلام ريخته شده است را بدانند اضافه کرد: اگر امثال شهيد حججي، شهيد جيلان و شهداي عزيز مدافع حرم نبودند بايد در داخل کشور با داعش مبارزه مي کرديم

حججي با بيان اينکه بحمدالله مقاومت شهداي مدافع حرم داعش را به نابودي کشاند خاطرنشان کرد: هر شهيدي در دل‌نوشته‌ها و وصيت‌نامه‌هاي خود توصيه‌ايي براي جوانان دارد مثلا يکي جوانان را به اقامه نماز اول وقت، يکي به تقوا و... فراخوانده اما برادر من جوانان را به رفاقت با يکي از شهدا و درد و دل با آن‌ها دعوت کرده است.

وي اضافه کرد: برادرم بر اين اعتقاد بود که رفاقت با شهدا باعث مي‌شود که راه و رسم شهدا هيچ‌گاه از ياد نرود و خاموش نشود و اين راه هميشه ادامه داشته باشد.

برادر شهيد حججي بيان داشت: پيام من براي برادر يا برادران شهيد جيلان اين است که صبور باشند و صبر پيشه کنند و بدانند با اينکه مصيبت از دست دادن برادر داغ سنگين و بزرگي است اما اينکه بردارشان در راهي که خودش انتخاب کرده شهيد شده هم سعادتي است براي شهيد و هم سعادتي براي برادران و خانواد‌اش.

حججي افزود: ان شالله که برادران شهيد جيلان هميشه تلاش کنند که راه برادرشان ادامه داشته باشد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html